Opetusmenetelmät: Opetus ja oppiminen tapahtuvat verkkoympäristössä Oppimistehtävät: - itsenäiset harjoitustehtävät - videotehtävät - sähköiset monivalintatestit - aktiivinen osallistuminen keskusteluun Oppimis- ja palautekeskustelut: - yksilö- ja/tai ryhmäohjaus - opiskelija saa palautetta oppimisestaan opintojakson aikana Oppimisympäristöt: - Moodle - Itsenäinen työskentely Läsnäolovelvoite: - Kaikki tehtävät tulee olla hyväksytysti suoritettuna sähköissä oppimisympäristössä - Webinaareissa pakollinen läsnäolo (not translated)
Anniina Tohmola
- Kananen J (2017) Kvantti – kvantitatiivinen tutkimus alusta loppuun. - Kananen J (2014) Laadullinen tutkimus opinnäytetyönä – miten kirjoitan kvalitatiivisen opinnäytetyön vaihe vaiheelta. - Salonen K (2013) Näkökulmia tutkimukselliseen ja toiminnalliseen opinnäytetyöhön. - Stolt M, Axelin A & Suhonen R (2016) Kirjallisuuskatsaus hoitotieteessä. - Vilkka, H. & Airaksinen,T. 2003. Toiminnallinen opinnäytetyö. - Lisäksi opintojakson aineisto Moodle ympäristössä' - Tieteelliset artikkelit ja tutkimukset - Kvantimot ja Kvalimot -verkkomateliaali (not translated)
Distance learning
Kosmos, Tietokatu 1, Kemi
Finnish
09.08.2021 - 31.12.2021
5 op vastaa 133h (not translated)
19.03.2021 - 31.07.2021
Oppimisympäristö tehtävien suorittamiseksi auki 9.8-30.11.2021 välisen ajan. (not translated)
Opintojakson arvosana muodostuu useista eri osioista: - Osa tehtävistä arvioidaan hyväksytty/hylätty ja osa numeraalisesti - Opintojakson kokonaisarvosana muodostuu opintojakson numeraalisten teemojen arvosanojen keskiarvosta (not translated)
Anniina Tohmola
0 - 40
Nursing, Kemi
5 cr
5 cr
H-5