Luentoja, harjoituksia ja laboratoriotöitä. (not translated)
Petri Kuisma
Tunnilla jaettava materiaali (not translated)
Contact teaching
Finnish
01.01.2022 - 31.05.2022
01.10.2021 - 31.12.2021
Energiakatselmusten peruskäsitteet ja peruslaskentamenetelmät Energiatodistus ja sen laadinta: - E-luku ja E-luvun laskenta Kiinteistöjen energiakatselmukset Uusiutuvan energian energiakatselmus Suurenyrityksen energiakatselmus RATEKO/VTT sertifikaatien sisältö: - tiiviysmittaja - lämpökamerakuvaaja Energian tuotannon kustannukset Päästökauppa Energiatehokkuus Suomessa Rakennusten energiatehokkuus (not translated)
1.1.2022 - 31.5.2022 (not translated)
Arvosanan kuvaus, kun arvioidaan teknisten järjestelmien ja työmenetelmien osaamista, töiden johdonmukaista tekemistä, teoreettisia tietoja ja raportointitaitoja Tyydyttävä (1) Opiskelija tekee opintojakson tavoitteiden mukaiset oppimistehtävät ohjaajan opastuksella. Tulokset ja tekemisen laatu täyttävät vain työlle asetetut minimivaatimukset. Tulosten raportoinnissa on asiavirheitä ja kielellisiä puutteita. Opiskelija kuvaa tekemistään lähinnä arkikielen käsittein. Ajankäyttö on hallitsematonta. Tyydyttävä (2) Opiskelija tekee opintojakson tavoitteiden mukaiset oppimistehtävät osittain itsenäisesti. Tulokset ja tekemisen laatu ylittävät työlle asetetut minimivaatimukset. Tulosten raportoinnissa on jonkin verran asiavirheitä ja kielellisiä puutteita. Opiskelija pyrkii kuvaamaan tekemistään ammattikielen käsittein. Ajankäyttö on suunnittelematonta. Hyvä (3) Opiskelija tekee opintojakson tavoiteiden mukaiset oppimistehtävät itsenäisesti. Tulokset ja tekeminen ovat pääosin laadukasta. Tulosten raportointi on lähes virheetöntä ja hyvää ammatti- ja asiakieltä. Ajankäyttö on hallinnassa. Hyvä (4) Opiskelija tekee opintojakson tavoitteiden mukaiset oppimistehtävät itsenäisesti. Tulokset ja tekeminen ovat laadukasta. Tulosten raportointi on asioita perustelevaa ja hyvää ammatti- ja asiakieltä. Ajankäyttö on hallinnassa. Kiitettävä (5) Opiskelija tekee opintojakson tavoitteiden mukaiset oppimistehtävät omatoimisesti ja itsenäisesti. Tulokset ja tekeminen ovat korkealaatuisia. Tulosten raportointi on asioita perustelevaa ja arvioivaa virheetöntä ammatti- ja asiakieltä. Ajankäyttö on suunnitelmallista. (not translated)
Petri Kuisma
0 - 30
Degree Programme in Civil Engineering
H-5