Verkko-opinnot Itsenäinen opiskelu Opponointi ja reflektointi Itsearviointi (not translated)
Minna Tuominen
Hannele Cantell, Essi Aarnio-Linnanvuori, Sirpa Tani: Ympäristökasvatus - Kestävän tulevaisuuden käsikirja. PS-Kustannus. Nidottu, suomi, 2020 Moodlessa oleva materiaali (not translated)
Distance learning
Finnish
24.10.2022 - 09.12.2022
14.03.2022 - 17.10.2022
Kevät 2021, Moodle ja Adobe Connect (not translated)
Verkko-opintojaksolle osallistuminen Itsenäinen opiskelu Materiaaliin perehtyminen Reflektoiva esseeteksti (arviointiasteikko 0-5) Ohjaustilanteen tekeminen ja sen raportointi videotallenteena (arviointiasteikko 0-5), toisten tuotosten opponointi (kahden esityksen) Moodlessa (arviointiasteikko 0-5) Itsearviointi hyväksytty-hylätty (not translated)
Minna Tuominen
0 - 100
Degree programme in Forestry
5 cr
5 cr
H-5
Opiskelija osaa ympäristökasvatuksen käsitteistön keskeisen sisällön ja tietää luonnon monimuotoisuuden tasot, sekä tunnistaa ryhmdynamiikan lainalaisuuksiaHän tunnistaa tiedontarpeeseen sopivia tietolähteitä ja löytää pääosin tarvittavan tiedon. Opiskelija ymmärtää välttämättömät aiheeseen liittyvät teoreettiset ja soveltavat periaatteet. Hän osaa soveltaa tietojaan aiheeseen liittyvissä tyypillisissä tilanteissa, mutta osoittaa huomattavaa epävarmuutta muilta osin. Opiskelijan kyvyssä soveltaa teoriatietoa käytäntöön on huomattavia puutteita. Hän tarttuu toimeen ja osaa käyttää heikosti erilaisia ohjelmia esityksen havainnollistamisessa/visualisoinnissa. Opiskelija kykenee vain pintapuoliseen osaamisen arviointiin. (not translated)
Opiskelija osaa ympäristökasvatuksen käsitteistön keskeisen sisällön ja tietää ryhmän kehityksen vaiheet. Hän tunnistaa tiedontarpeeseen sopivat tietolähteet ja löytää tarvittavan tiedon. Hän tunnistaa oppimistehtävän kannalta olennaisen tiedon ja osoittaa hyvää teoreettisen ja soveltavan tiedon tuntemusta ja osaa soveltaa taitoa pääosin asianmukaisesti. Opiskelija osoittaa kuitenkin epävarmuutta moniulotteisempien näkökohtien hallinnassa. Hän testaa sujuvasti taitojaan ja osaa käyttää pääosin itsenäisesti erilaisia ohjelmia esityksen havainnollistamisessa/visualisoinnissa. Opiskelija osaa arvioida osaamistavoitteiden täyttymistä (not translated)
Opiskelija hallitsee ympäristökasvatuksen käsitteistön keskeisen sisällön. Hän tunnistaa ryhmän kehityksen vaiheet ja reflektoi jatkuvasti toimintaansa ryhmän ohjaajana. Hän tunnistaa tiedontarpeeseen sopivat tietolähteet ja löytää tarvittavan tiedon. Hän tunnistaa oppimistehtävän kannalta olennaisen tiedon ja osoittaa erittäin hyvää teoreettisen ja soveltavan tiedon tuntemusta ja osaa soveltaa taitoa hyvin. Opiskelija kykenee itsenäiseen työskentelyyn sekä kirjallisten että taitoperustaisien tehtävien osalta. Hän testaa sujuvasti taitojaan ja osaa käyttää itsenäisesti erilaisia ohjelmia esityksen havainnollistamisessa/visualisoinnissa. Opiskelija osaa arvioida osaamistavoitteiden täyttymistä analysoivasti. (not translated)