•     Customer Experience, Buying and Brand T300BA59-3001 16.08.2021-01.10.2021  10 cr  (T31L20S) +-
    Learning objectives
    Tieto puuttuu
    Starting level and linkage with other courses
    NULL
    Contents
    Tieto puuttuu
    Assessment criteria
    Assessment criteria - grade 1
    Tieto puuttuu
    Assessment criteria - grade 3
    Hyvä

    Arvioinnin kohde: Asiakaskokemuksen ja ostopäätösprosessin merkitys, sisältö ja mittaaminen
    Ymmärrät asiakaskokemuksen ja ostopäätösprosessin merkityksen ja monimuotoisuuden. Osaat kuvata yksityiskohtaisesti asiakaskokemuksen eri vaiheita. Tunnet tässä käytettyjä menetelmiä. Osaat mitata asiakaskokemusta keskeisiltä osin ja ymmärrät tulosten merkityksen liiketoiminnan kannalta.

    Arvioinnin kohde: Brändin merkitys, sen rakentaminen ja hallinta
    Ymmärrät brändin merkityksen, brändien muotoja ja rakentamisen menetelmiä kytkien niitä käytännön liiketoimintaan. Ymmärrät brändin rakentamisen erilaisia menetelmiä ja osaat muodostaa niiden avulla liiketoiminnan kannalta relevantin brändin. Ymmärrät brändi-imagon mittaamisen periaatteet. (not translated)
    Assessment criteria - grade 5
    Kiitettävä

    Arvioinnin kohde: Asiakaskokemuksen ja ostopäätösprosessin merkitys, sisältö ja mittaaminen
    Ymmärrät asiakaskokemuksen ja ostopäätösprosessin merkityksen ja monimuotoisuuden. Osaat kuvata yksityiskohtaisesti ja luotettavasti asiakaskokemuksen eri vaiheita. Tunnet tässä käytettyjä menetelmiä.
    Osaat mitata asiakaskokemusta kattavasti ja luotettavasti ja ymmärrät tulosten merkityksen liiketoiminnan kannalta.

    Arvioinnin kohde: Brändin merkitys, sen rakentaminen ja hallinta
    Ymmärrät erilaisia näkemyksiä, brändien muotoja ja rakentamisen menetelmiä kytkien niitä käytännön liiketoimintaan. Ymmärrät brändin rakentamisen erilaisia menetelmiä, osaat perustella niiden valinnan ja osaat muodostaa niiden avulla liiketoiminnan kannalta relevantin ja yksityiskohtaisen brändin. Osaat mitata brändi-imagoa. (not translated)

    Teaching methods and instruction

    Ennakkotehtävä: osaamisen lähtötason mittaus ja käsitteiden haltuunotto. Lähiopetus verkossa: Adobe Connect, MS Teams ja muut verkkotyökalut. Arvioitavien oppimistehtävien suorittaminen yksilönä tai ryhmässä. Oppimistehtävien ohjaus säännöllisesti. Oppimistehtävien tulosten esittely ja vertaispalautteen antaminen. Ryhmätyöskentelyn ja tulosten itse- ja vertaisarviointi (not translated)

    Responsible person

    Mika Saloheimo

    Learning material and recommended literature

    ASIAKASKOKEMUS Asiakaskokemukseen liittyvää kirjallisuutta: https://luc.finna.fi/lapinamk/List/844265 Muuta asiakaskokemukseen ja brändiin liittyvää oppimateriaalia on saatavilla opintojakson Moodlessa. (not translated)

    Mode of delivery

    50% Contact teaching, 50% Distance learning

    Working life connections

    Oppimistehtävät ovat työelämälähtöisiä. (not translated)

    Teaching language

    Finnish

    Timing

    16.08.2021 - 01.10.2021

    Learning assignments

    10 opintopistettä vastaa 270 tuntia työtä. (not translated)

    Enrollment

    19.03.2021 - 09.08.2021

    Location and time

    Syyslukukaudella 2021 opintojakso toteutetaan epidemiatilanteesta riippuen etäopetuksena tai hybridiopetuksena päiväopetuksen lukujärjestystä mukaillen.Hybridiopetus mahdollistaa opetukseen osallistumisen kampuksella tai etänä. (not translated)

    Groups
    • T31L20S
    Assessment criteria

    Arviointi perustuu oppimistehtäviin ja osaamisen näyttöihin. Arviointiasteikko on 0 (hylätty) - 5 (erinomainen). Oppimistehtävät perustuvat opintojakson osaamistavoitteisiin ja niiden tarkemmat kuvaukset, palautuspäivät ja arviointikriteerit löytyvät Moodlesta. Ennakkotehtävä asiakaskokemuksen keskeisistä käsitteistä. Yksilösuoritus. Painotus 20%. Arviointi 1-5. Yrityksen/tuotteen asiakaskokemuksen mallintaminen ja kehittäminen. Ryhmäsuoritus. Painotus 30%. Arviointi 1-5. Brändiin liittyvä yksilösuoritus (tehtävä tarkentuu opintojakson alkaessa). Painotus 20%. Arviointi 1-5. Brändin rakentamisen lähtötilanneanalyysi ja brändien analysointi. Ryhmäsuoritus. Arviointi hyväksytty/täydennettävä. Brändäyssuunnitelma. Ryhmäsuoritus. Painotus 30% Arviointi 1-5. Ryhmäsuorituksiin liittyen jokainen opiskelija tekee itse- ja vertaisarvioinnin. (not translated)

    Teachers

    Mika Saloheimo, Anna-Maija Tapojärvi

    Seats

    1 - 40

    Degree Programmes

    Degree Programme in Business Management

    R&D proportion

    5 cr

    Virtual proportion

    5 cr

    Evaluation scale

    H-5