Ennakkotehtävä: osaamisen lähtötason mittaus ja käsitteiden haltuunotto. Lähiopetus verkossa: Adobe Connect, MS Teams ja muut verkkotyökalut. Arvioitavien oppimistehtävien suorittaminen yksilönä tai ryhmässä. Oppimistehtävien ohjaus säännöllisesti. Oppimistehtävien tulosten esittely ja vertaispalautteen antaminen. Ryhmätyöskentelyn ja tulosten itse- ja vertaisarviointi (not translated)
Mika Saloheimo
ASIAKASKOKEMUS Asiakaskokemukseen liittyvää kirjallisuutta: https://luc.finna.fi/lapinamk/List/844265 Muuta asiakaskokemukseen ja brändiin liittyvää oppimateriaalia on saatavilla opintojakson Moodlessa. (not translated)
50% Contact teaching, 50% Distance learning
Oppimistehtävät ovat työelämälähtöisiä. (not translated)
Finnish
16.08.2021 - 01.10.2021
10 opintopistettä vastaa 270 tuntia työtä. (not translated)
19.03.2021 - 09.08.2021
Syyslukukaudella 2021 opintojakso toteutetaan epidemiatilanteesta riippuen etäopetuksena tai hybridiopetuksena päiväopetuksen lukujärjestystä mukaillen.Hybridiopetus mahdollistaa opetukseen osallistumisen kampuksella tai etänä. (not translated)
Arviointi perustuu oppimistehtäviin ja osaamisen näyttöihin. Arviointiasteikko on 0 (hylätty) - 5 (erinomainen). Oppimistehtävät perustuvat opintojakson osaamistavoitteisiin ja niiden tarkemmat kuvaukset, palautuspäivät ja arviointikriteerit löytyvät Moodlesta. Ennakkotehtävä asiakaskokemuksen keskeisistä käsitteistä. Yksilösuoritus. Painotus 20%. Arviointi 1-5. Yrityksen/tuotteen asiakaskokemuksen mallintaminen ja kehittäminen. Ryhmäsuoritus. Painotus 30%. Arviointi 1-5. Brändiin liittyvä yksilösuoritus (tehtävä tarkentuu opintojakson alkaessa). Painotus 20%. Arviointi 1-5. Brändin rakentamisen lähtötilanneanalyysi ja brändien analysointi. Ryhmäsuoritus. Arviointi hyväksytty/täydennettävä. Brändäyssuunnitelma. Ryhmäsuoritus. Painotus 30% Arviointi 1-5. Ryhmäsuorituksiin liittyen jokainen opiskelija tekee itse- ja vertaisarvioinnin. (not translated)
Mika Saloheimo, Anna-Maija Tapojärvi
1 - 40
Degree Programme in Business Management
5 cr
5 cr
H-5