•     Content Marketing and Earned Media T300BA63-3001 17.02.2022-29.03.2022  10 cr  (T31L20S) +-
    Learning objectives
    Tieto puuttuu
    Starting level and linkage with other courses
    NULL
    Contents
    Tieto puuttuu
    Assessment criteria
    Assessment criteria - grade 1
    Tieto puuttuu
    Assessment criteria - grade 3
    Hyvä

    Arvioinnin kohde: Sisällön merkitys ja muodot markkinoinnissa
    Ymmärrät sisältömarkkinoinnin ja tarinallisuuden periaatteet. Osaat tuottaa markkinoinnissa hyödynnettävää sisältöä.

    Arvioinnin kohde: Verkostoituminen sosiaalisessa mediassa
    Osaat muotoilla myyntiä tukevan henkilöbrändin. Osaat kasvattaa sosiaalisen median verkostoja ja hyödyntää niitä myynnissä.

    Arvioinnin kohde: Sisältöjen levittäminen verkossa
    Tunnistat vaikuttajia ja osaat rakentaa heidän kanssaan yhteistyötä.
    Osaat hyödyntää maksullista näkyvyyttä sosiaalisessa mediassa. Osaat mitata sisältöjen tuloksellisuutta. (not translated)
    Assessment criteria - grade 5
    Arvioinnin kohde
    Kiitettävä

    Arvioinnin kohde: Sisällön merkitys ja muodot markkinoinnissa
    Ymmärrät sisältömarkkinoinnin ja tarinallisuuden periaatteet. Osaat tuottaa markkinoinnissa hyödynnettävää sisältöä eri muodoissa luovalla ja kiinnostavalla tavalla.

    Arvioinnin kohde: Verkostoituminen sosiaalisessa mediassa
    Osaat muotoilla myyntiä tukevan henkilöbrändin. Osaat kasvattaa sosiaalisen median verkostoja järjestelmällisesti ja hyödyntää niitä myynnissä tuloksellisesti.

    Arvioinnin kohde: Sisältöjen levittäminen verkossa
    Tunnistat vaikuttajia ja osaat hyödyntää heitä markkinoinnissa. Osaat hyödyntää maksullista näkyvyyttä sosiaalisessa mediassa. Osaat mitata sisältöjen tuloksellisuuutta. (not translated)

    Teaching methods and instruction

    Arvioitavien, osaamistavoitteisiin perustuvien oppimisprojektien ja -tehtävien suorittaminen yksilönä tai ryhmässä. Sovellusten käyttöharjoitukset oppimateriaalin ja ohjauksen avulla. Osa materiaaleista on englanniksi. (not translated)

    Responsible person

    Mika Saloheimo

    Learning material and recommended literature

    Opintojaksolla hyödynnetään sisältömarkkinoinnin ja sosiaalisen median markkinoinnin kirjallisuutta ja verkkoaineistoja. Osa oppimateriaalista on englanninkielistä. Lisäksi opintojakson opettajat tuottavat oppimateriaalia ja opiskelijat tuottavat yhteisesti oppimateriaalia. Oppimateriaalit tarkentuvat opintojakson alkaessa. KIRJALLISUUS Rummukainen, M., Hakola, I. & Hiila, I. (2019). Sisältömarkkinoinnin työkalut. Helsinki: Alma Talent. Komulainen, M. (2018). Menesty digimarkkinoinnilla. Helsinki: Kauppakamari. Sosiaaliseen mediaan liittyvä kirjallisuus: https://luc.finna.fi/lapinamk/List/877789 Muu oppimateriaali täydentyy Moodleen (not translated)

    Mode of delivery

    50% Contact teaching, 50% Distance learning

    Working life connections

    Opintojaksolla hyödynnetään mahdollisuuksien mukaan työelämälähtöisiä toimeksiantoja ja oppimisprojektien aiheita. Näitä toimeksiantoja voidaan saada AMK:n projekteista, alueen yrityksiltä ja AMK:n alumneilta. Lisäksi hyödynnetään mahdollisuuksien mukaan vierailevia asiantuntijoita. (not translated)

    Teaching language

    Finnish

    Timing

    17.02.2022 - 29.03.2022

    Learning assignments

    10 opintopistettä vastaa 270 tuntia opiskelijan työtä (not translated)

    Enrollment

    01.10.2021 - 10.02.2022

    Content scheduling

    Sisältömarkkinointi Markkinointi sosiaalisessa mediassa Henkilöbrändäys (not translated)

    Location and time

    Kevätlukukausi 2022. Lapin AMK:n Tornion kampuksella,toteutus etä- ja hybridiopetuksena. Lähiopetus etäopetuksena ja hybridiopetuksena (voi osallistua kampuksella tai etänä): Adobe Connect, MS Teams ja muut verkkotyökalut. Lähiopetus alkaa viikolla 7 ja päättyy viikolla 13. Arvioinnit ja palaute 4 viikkoa tehtävien palauttamisesta. Lähiopetuksen tarkempi aikataulutus ja jaottelu etä- ja hybridiopetukseen lukujärjestyksessä. Minervan luokkatilat. (not translated)

    Groups
    • T31L20S
    Assessment criteria

    Arviointi perustuu oppimistehtäviin ja osaamisen näyttöihin. Arviointiasteikko on 0 (hylätty) - 5 (erinomainen). Oppimistehtävät perustuvat osaamistavoitteisiin ja niiden tarkemmat kuvaukset, palautuspäivät ja arviointikriteerit löytyvät Moodlesta. (not translated)

    Teachers

    Minttu Merivirta, Anna-Maija Tapojärvi

    Seats

    10 - 40

    Further information

    Opintojaksolle osallistumisen edellytyksenä on sosiaalisen median kanavien käyttö. Opintojaksolla hyödynnetään opiskelijoiden omia olemassa olevia kanavia työskentelyssä tai perustetaan uusi kanava opintojakson työskentelyä varten.

    EDELTÄVÄT OPINNOT JA OSAAMINEN (SUOSITUS)
    Työvälineosaaminen
    Markkinoinnin ja myynnin perusteet
    Asiakaskokemus, ostaminen ja brändi myynnin perustana
    Visuaalisen markkinointisisällön luominen ja tuotanto (not translated)

    Degree Programmes

    Degree Programme in Business Management

    R&D proportion

    5 cr

    Virtual proportion

    5 cr

    Evaluation scale

    H-5