Arvioitavien, osaamistavoitteisiin perustuvien oppimisprojektien ja -tehtävien suorittaminen yksilönä tai ryhmässä. Sovellusten käyttöharjoitukset oppimateriaalin ja ohjauksen avulla. Osa materiaaleista on englanniksi. (not translated)
Mika Saloheimo
Opintojaksolla hyödynnetään sisältömarkkinoinnin ja sosiaalisen median markkinoinnin kirjallisuutta ja verkkoaineistoja. Osa oppimateriaalista on englanninkielistä. Lisäksi opintojakson opettajat tuottavat oppimateriaalia ja opiskelijat tuottavat yhteisesti oppimateriaalia. Oppimateriaalit tarkentuvat opintojakson alkaessa. KIRJALLISUUS Rummukainen, M., Hakola, I. & Hiila, I. (2019). Sisältömarkkinoinnin työkalut. Helsinki: Alma Talent. Komulainen, M. (2018). Menesty digimarkkinoinnilla. Helsinki: Kauppakamari. Sosiaaliseen mediaan liittyvä kirjallisuus: https://luc.finna.fi/lapinamk/List/877789 Muu oppimateriaali täydentyy Moodleen (not translated)
50% Contact teaching, 50% Distance learning
Opintojaksolla hyödynnetään mahdollisuuksien mukaan työelämälähtöisiä toimeksiantoja ja oppimisprojektien aiheita. Näitä toimeksiantoja voidaan saada AMK:n projekteista, alueen yrityksiltä ja AMK:n alumneilta. Lisäksi hyödynnetään mahdollisuuksien mukaan vierailevia asiantuntijoita. (not translated)
Finnish
17.02.2022 - 29.03.2022
10 opintopistettä vastaa 270 tuntia opiskelijan työtä (not translated)
01.10.2021 - 10.02.2022
Sisältömarkkinointi Markkinointi sosiaalisessa mediassa Henkilöbrändäys (not translated)
Kevätlukukausi 2022. Lapin AMK:n Tornion kampuksella,toteutus etä- ja hybridiopetuksena. Lähiopetus etäopetuksena ja hybridiopetuksena (voi osallistua kampuksella tai etänä): Adobe Connect, MS Teams ja muut verkkotyökalut. Lähiopetus alkaa viikolla 7 ja päättyy viikolla 13. Arvioinnit ja palaute 4 viikkoa tehtävien palauttamisesta. Lähiopetuksen tarkempi aikataulutus ja jaottelu etä- ja hybridiopetukseen lukujärjestyksessä. Minervan luokkatilat. (not translated)
Arviointi perustuu oppimistehtäviin ja osaamisen näyttöihin. Arviointiasteikko on 0 (hylätty) - 5 (erinomainen). Oppimistehtävät perustuvat osaamistavoitteisiin ja niiden tarkemmat kuvaukset, palautuspäivät ja arviointikriteerit löytyvät Moodlesta. (not translated)
Minttu Merivirta, Anna-Maija Tapojärvi
10 - 40
Opintojaksolle osallistumisen edellytyksenä on sosiaalisen median kanavien käyttö. Opintojaksolla hyödynnetään opiskelijoiden omia olemassa olevia kanavia työskentelyssä tai perustetaan uusi kanava opintojakson työskentelyä varten.
EDELTÄVÄT OPINNOT JA OSAAMINEN (SUOSITUS)
Työvälineosaaminen
Markkinoinnin ja myynnin perusteet
Asiakaskokemus, ostaminen ja brändi myynnin perustana
Visuaalisen markkinointisisällön luominen ja tuotanto (not translated)
Degree Programme in Business Management
5 cr
5 cr
H-5