Lähiopetus verkossa: Adobe Connect, MS Teams ja muut verkkotyökalut. Arvioitavien oppimistehtävien suorittaminen yksilönä ja ryhmässä. Opintojaksoon kuuluu ryhmissä kaksi pakollista tiimitapaamista. (not translated)
Anna-Maija Tapojärvi
https://luc.finna.fi/lapinamk/List/971134 Muut Moodleen päivittyvät materiaalit (not translated)
Distance learning
Oppimistehtävät ovat työelämälähtöisiä (not translated)
Finnish
02.02.2022 - 27.02.2022
01.10.2021 - 26.01.2022
Hyvä brändi tarvitsee strategian (johdanto brändiin, lähtötilanneanalyysit) Brändin ytimen kiteytys (brändin persoona, brändin identiteetin rakentamisen työkalut) Brändin muotoilu (tarinallistaminen, asemointi, visuaaliset elementit) Brändityön seuranta (brändiuskollisuus, brändin arvo ja brändipääoman mittaus, brändin toteutus ja seuranta) (not translated)
Oppimistehtävät perustuvat opintojakson osaamistavoitteisiin ja niiden tarkemmat kuvaukset, palautuspäivät ja arviointikriteerit löytyvät Moodlesta. Arviointiasteikko on 0 (hylätty) - 5 (erinomainen) tai hyväksytty / täydennettävä. Brändiin liittyvät yksilösuoritukset (kirjakolahdus ja brändisuunnitelman laatiminen). Arviointi 1-5. Kaksi pakollista tiimitapaamista. Arviointi hyväksytty/täydennettävä. Osallistuminen AC-luennoille TAI vaihtoehtoisesti korvaavien tehtävien tekeminen. Arviointi hyväksytty/täydennettävä. (not translated)
Anna-Maija Tapojärvi
10 - 40
Degree Programme in Business Management
5 cr
H-5