•     Marketing planning and management T31L116OJ-3001 25.10.2021-19.12.2021  5 cr  (TA31L21K) +-
    Learning objectives
    Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa suunnitella ja kehittää yrityksen markkinointistrategiaa ja arvioida markkinointipäätösten vaikutuksia yrityksen tulokseen ja kilpailutilanteeseen. Hän oppii laatimaan markkinointistrategiaan perustuvan markkinointisuunnitelman. Hän osaa ottaa suunnittelussa huomioon markkinointiviestinnän eettiset periaatteet. Hän osaa seurata valitun strategian ja suunnitelman toteutumist (not translated)
    Contents
    * markkinointistrategia
    * kilpailutilanteet
    * markkinointisuunnitelma (not translated)
    Assessment criteria
    Assessment criteria - grade 1
    Opiskelija tuntee osittain markkinoinnin johtamisen kokonaisuuden. Opiskelija tuntee markkinointistrategioiden keskeisimmät sisällöt. Hän hahmottaa markkinoinnin suunnitteluprosessin ydinkohdat. Opiskelija tunnistaa markkinointisuunnitelmien merkityksen. Hän osaa jonkin verran seurata valitun strategian ja suunnitelman toteutumista. Hän kantaa vastuuta projektin tehtävistä osana opiskelijatiimiä. (not translated)
    Assessment criteria - grade 3
    Opiskelija tuntee markkinoinnin johtamisen kokonaisuuden. Hän tuntee markkinoinnin suunnitteluprosessin. Hän pystyy valitsemaan markkinointistrategioita. Hän osaa laatia markkinointistrategiaan perustuvan ja toteuttamiskelpoisen markkinointisuunnitelman. Hän osaa seurata valitun strategian ja suunnitelman toteutumista. Hän kantaa vastuun omista tehtävistään projektissa, ottaa vastuuta projektin onnistumisesta kokonaisuutena sekä jakaa osaamistaan tiimissä. (not translated)
    Assessment criteria - grade 5
    Opiskelija tuntee erittäin hyvin markkinoinnin johtamisen kokonaisuuden. Hän tuntee ja ymmärtää markkinoinnin suunnitteluprosessin erittäin hyvin. Hän pystyy perustellusti valitsemaan markkinointistrategioita. Hän osaa innovoida ja kehittää uusia markkinointiratkaisuja. Hän osaa laatia kilpailukykyisen ja toteuttamiskelpoisen markkinointisuunnitelman markkina- ja asiakastilanteen mukaisesti. Hän osaa seurata valitun strategian ja suunnitelman toteutumista erinomaisesti. Hän kantaa vastuun omista tehtävistään projektissa kiitettävästi, ottaa oma-aloitteisesti vastuuta projektin onnistumisesta kokonaisuutena sekä jakaa osaamistaan tiimissä. (not translated)

    Teaching methods and instruction

    Lähiopetus verkossa: Adobe Connect, MS Teams ja muut verkkotyökalut. Arvioitavien oppimistehtävien suorittaminen yksilönä tai ryhmässä. Oppimistehtävien ohjaus säännöllisesti. Oppimistehtävien tulosten esittely ja vertaispalautteen antaminen. Ryhmätyöskentelyn ja tulosten itse- ja vertaisarviointi (not translated)

    Responsible person

    Anna-Maija Tapojärvi

    Mode of delivery

    Distance learning

    Working life connections

    Oppimistehtävät ovat työelämälähtöisiä. (not translated)

    Teaching language

    Finnish

    Timing

    25.10.2021 - 19.12.2021

    Learning assignments

    5 opintopistettä vastaa 135 tuntia opiskelijan työtä. (not translated)

    Enrollment

    19.03.2021 - 18.10.2021

    Groups
    • TA31L21K
    Assessment criteria

    Arviointi perustuu oppimistehtäviin ja osaamisen näyttöihin. Arviointiasteikko on 0 (hylätty) - 5 (erinomainen). Oppimistehtävät perustuvat opintojakson osaamistavoitteisiin ja niiden tarkemmat kuvaukset, palautuspäivät ja arviointikriteerit löytyvät Moodlesta. Ryhmäsuorituksiin liittyen jokainen opiskelija tekee itse- ja vertaisarvioinnin. (not translated)

    Teachers

    Anna-Maija Tapojärvi

    Seats

    1 - 50

    Degree Programmes

    Degree Programme in Business Management

    Virtual proportion

    5 cr

    Evaluation scale

    H-5