•     Marketing planning and management T31L116OJ-3002 04.04.2022-06.05.2022  5 cr  (TA31L21S) +-
    Learning objectives
    Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa suunnitella ja kehittää yrityksen markkinointistrategiaa ja arvioida markkinointipäätösten vaikutuksia yrityksen tulokseen ja kilpailutilanteeseen. Hän oppii laatimaan markkinointistrategiaan perustuvan markkinointisuunnitelman. Hän osaa ottaa suunnittelussa huomioon markkinointiviestinnän eettiset periaatteet. Hän osaa seurata valitun strategian ja suunnitelman toteutumist (not translated)
    Contents
    * markkinointistrategia
    * kilpailutilanteet
    * markkinointisuunnitelma (not translated)
    Assessment criteria
    Assessment criteria - grade 1
    Opiskelija tuntee osittain markkinoinnin johtamisen kokonaisuuden. Opiskelija tuntee markkinointistrategioiden keskeisimmät sisällöt. Hän hahmottaa markkinoinnin suunnitteluprosessin ydinkohdat. Opiskelija tunnistaa markkinointisuunnitelmien merkityksen. Hän osaa jonkin verran seurata valitun strategian ja suunnitelman toteutumista. Hän kantaa vastuuta projektin tehtävistä osana opiskelijatiimiä. (not translated)
    Assessment criteria - grade 3
    Opiskelija tuntee markkinoinnin johtamisen kokonaisuuden. Hän tuntee markkinoinnin suunnitteluprosessin. Hän pystyy valitsemaan markkinointistrategioita. Hän osaa laatia markkinointistrategiaan perustuvan ja toteuttamiskelpoisen markkinointisuunnitelman. Hän osaa seurata valitun strategian ja suunnitelman toteutumista. Hän kantaa vastuun omista tehtävistään projektissa, ottaa vastuuta projektin onnistumisesta kokonaisuutena sekä jakaa osaamistaan tiimissä. (not translated)
    Assessment criteria - grade 5
    Opiskelija tuntee erittäin hyvin markkinoinnin johtamisen kokonaisuuden. Hän tuntee ja ymmärtää markkinoinnin suunnitteluprosessin erittäin hyvin. Hän pystyy perustellusti valitsemaan markkinointistrategioita. Hän osaa innovoida ja kehittää uusia markkinointiratkaisuja. Hän osaa laatia kilpailukykyisen ja toteuttamiskelpoisen markkinointisuunnitelman markkina- ja asiakastilanteen mukaisesti. Hän osaa seurata valitun strategian ja suunnitelman toteutumista erinomaisesti. Hän kantaa vastuun omista tehtävistään projektissa kiitettävästi, ottaa oma-aloitteisesti vastuuta projektin onnistumisesta kokonaisuutena sekä jakaa osaamistaan tiimissä. (not translated)

    Teaching methods and instruction

    Arvioitavien, osaamistavoitteisiin perustuvien oppimisprojektien ja -tehtävien suorittaminen yksilönä tai ryhmässä. Sovellusten käyttöharjoitukset oppimateriaalin ja ohjauksen avulla. (not translated)

    Responsible person

    Anna-Maija Tapojärvi

    Learning material and recommended literature

    Oppimateriaali täydentyy Moodleen. (not translated)

    Mode of delivery

    Distance learning

    Working life connections

    Opintojaksolla hyödynnetään mahdollisuuksien mukaan työelämälähtöisiä toimeksiantoja ja oppimisprojektien aiheita. Näitä toimeksiantoja voidaan saada AMK:n projekteista, alueen yrityksiltä ja AMK:n alumneilta. Lisäksi hyödynnetään mahdollisuuksien mukaan vierailevia asiantuntijoita. (not translated)

    Teaching language

    Finnish

    Timing

    04.04.2022 - 06.05.2022

    Enrollment

    01.10.2021 - 28.03.2022

    Location and time

    AC verkko-opetus. Lähiopetus alkaa viikolla 14 ja päättyy viikolla 18. Arvioinnit ja palaute 4 viikkoa tehtävien palauttamisesta. Lähiopetuksen tarkempi aikataulutus ja jaottelu lukujärjestyksessä. (not translated)

    Groups
    • TA31L21S
    Assessment criteria

    Arviointi perustuu oppimistehtäviin ja osaamisen näyttöihin. Arviointiasteikko on 0 (hylätty) - 5 (erinomainen). Oppimistehtävät perustuvat osaamistavoitteisiin ja niiden tarkemmat kuvaukset, palautuspäivät ja arviointikriteerit löytyvät Moodlesta. (not translated)

    Teachers

    Anna-Maija Tapojärvi

    Seats

    10 - 60

    Further information

    EDELTÄVÄT OPINNOT JA OSAAMINEN (SUOSITUS)
    Markkinoinnin ja myynnin perusteet (not translated)

    Degree Programmes

    Degree Programme in Business Management

    Virtual proportion

    5 cr

    Evaluation scale

    H-5