•     Lapsi- ja perhetyön menetelmät K701SL46OJ-19009 17.01.2022-13.03.2022  5 op  (KA71S20K2, ...) +-
    Osaamistavoitteet
    Osaamistavoitteet:
    Opiskelija
    - tuntee perhetyön työmuotoja ja taustateorioita
    - osaa soveltaa keskeisiä lapsi- ja perhelähtöisiä työmenetelmiä
    Sisältö:
    - perhetyön teoreettiset lähtökohdat
    - perhetyön eri muodot
    - lapsi- ja perhetyön menetelmät
    Sisältö
    - perhetyön teoreettiset lähtökohdat
    - perhetyön eri muodot
    - lapsi- ja perhetyön menetelmät
    Arviointikriteerit
    Arviointikriteeri - arvosana 1
    Tyydyttävä (1-2):
    Opiskelija osaa tarkastella perhetyön työmuotoja ja osaa soveltaa keskeisiä lapsi- ja perhetyönmenetelmiä niukasti.
    Arviointikriteeri - arvosana 3
    Hyvä (3-4):
    Opiskelija osaa tarkastella perhetyön työmuotoja ja osaa soveltaa keskeisiä lapsi- ja perhetyönmenetelmiä hyvin.
    Arviointikriteeri - arvosana 5
    Kiitettävä (5):
    Opiskelija osaa tarkastella perhetyön työmuotoja ja osaa soveltaa keskeisiä lapsi- ja perhetyönmenetelmiä monipuolisesti ja kriittisesti.

    Opetusmenetelmät ja ohjaus

    Luennot, itsenäinen työskentely, erilaiset oppimistehtävät.

    Vastuuhenkilö

    Merja Hjulberg

    Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

    Moodlessa oleva ja siellä mainittu materiaali.

    Toteutustapa

    Etäopetus

    Työelämäyhteydet

    Asiantuntijavierailu.

    Toimipiste

    Kosmos, Tietokatu 1, Kemi

    Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

    Kirjallisten töiden palautusajankohta ilmoitetaan opintojakson alussa sekä tentin ajankohta.

    Opetuskieli

    Suomi

    Ajoitus

    17.01.2022 - 13.03.2022

    Oppimistehtävät

    Opintojakson laajuus on 5 op, mikä tarkoittaa opiskelijan työnä 135 tuntia.

    Ilmoittautumisaika

    01.10.2021 - 10.01.2022

    Aika ja paikka

    Kevät 2022 17.1. - 1.3.2022

    Ryhmä
    • KA71S20K2
    • KA71S20K1
    • KA71S20K
    Toteutuksen valinnaiset oppimistavat

    Kirjallinen oppimistehtävän voi korvata tentillä, joka järjestetään yhden kerran. Kokoavasta oppimistehtävästä ja tentistä saa enemmän tietoa opintojakson alussa.

    Arviointikriteerit

    Opintojakson kokonaisarviointi 0 - 5. Kaikki vaadittavat oppimistehtävät tulee tehdä hyväksyttävästi. Kirjallinen oppimistehtävä tai tentti arvioidaan numeraalisesti 0 - 5. Opintojaksolla läsnäolovelvollisuus on 80 %, mikä tarkoittaa reaaliajassa mukana olemista. Luentoja ei voi korvata kuuntelemalla nauhoituksia jälkikäteen.

    Opettaja

    Merja Hjulberg

    Paikkoja

    0 - 40

    Koulutusohjelma

    Sosiaalialan koulutus, Kemi, Sosionomikoulutus

    T&K-osuus

    1 op

    Virtuaaliosuus

    5 op

    Arviointitavat

    H-5