Projektisuunnitelma, viikoittaista raportointia, palavereita, selvityksiä, maastotöitä, aineiston muokkaamista eri ohjelmistoilla, seminaareja, ohjausta, tuotos, loppuraportti, seminaariesitys Opiskelijan ohjaus tapahtuu kontaktitunnilla ja tarvittaessa sähköisten järjestelmien avulla, joka yksilö tai ryhmä ohjauksena. Palautetta opiskelija saa suoraan kontaktitunnilla harjoitusten edetessä, sähköisten järjestelmien kautta ja opintojakson lopussa kokonaispalautteen. Oppimisympäristönä toimii AC-luokka ja opiskelijoiden koti tai muu vastaava tila.
Timo Karppinen
Moodlessa ja luennoilla jaettava materiaali.
Lähiopetus
Suomi
10.01.2022 - 31.05.2022
01.10.2021 - 03.01.2022
01.01.2022-20.5.2022. Rovaniemi, Rantavitikka.
Projektisuunnitelma (arvioidaan hyväksytty/hylätty) Projektiraportti arvioidaan asteikolla 0-5. Seminaariesitelmä arvioidaan asteikolla 0-5. Käytänteiden noudattaminen, aikataulussa pysyminen Tuotos ja sen laatu, Itsearviointi ja vertaisarviointi Arviointikriteerit: Tyydyttävä (1) Projektia hallitaan satunnaisesti ja ohjauksen varassa. Projektin viestintä ja dokumentointi on puutteellsita. Tuotostavoitteet saavutetaan ohjaajan opastuksella. Opiskelija on pääosin passiivinen. Tyydyttävä (2) Projektin hallinta on pääosin itsenäistä, mutta puutteellista. Projektin viestintä ja dokumentointi sisältää jonkin verran asia- ja kielivirheitä ja -puutteita. Tuotostavoitteet saavutetaan pääosin itsenäisesti. Opiskelijan toiminta on suunnittelematonta. Hyvä (3) Projektin hallinta on itsenäistä. Projektin viestintä ja dokumentointi on sisällön osalta lähes virheetöntä ja hyvää ammatti- ja asiakieltä. Tulostavoitteet saavutetaan itsenäisesti. Opiskelijan toiminta on pääosin hallinnassa. Hyvä (4) Projektin hallinta on itsenäistä ja systemaattista. Projektin viestintä ja dokumentointi on sisällön osalta analyyttistä, perustelevaa ja hyvää ammatti- ja asiakieltä. Tuotostavoitteet saavutetaan itsenäisesti. Opiskelijan toiminta on pääosin suunnitelmallista. Kiitettävä (5) Projektin hallinta on omatoimista, itsenäistä ja systemaattista. Projektin viestintä ja dokumentointi on sisällön osalta analyyttistä, perustelevaa ja hyvää ammatti- ja asiakieltä. Tuotostavoitteet savutetaan itsenäisesti. Opiskelijan toiminta on suunnitelmallista
Timo Karppinen, Virpi Peitso, Anna-Sofia Konttaniemi
0 - 60
Maanmittaustekniikan koulutus
H-5