Opetus järjestetään Adobe Connect-virtuaaliluokassa. Opetustunneilla varmistetaan aihepiirien perusasioiden hallinta ja lasketaan tehtäviä, jotka sisällytetään opintojakson arviointiin. Opintojaksoon kuuluu myös kaksi välikoetta, jotka opiskelija voi suorittaa itsenäisesti Moodle-ympäristössä.
Minna Korhonen
Oppimateriaali Moodlessa. Suositeltavaa kirjallisuutta: Hautala, Peltonen: Insinöörin (AMK) fysiikka Osa 1, Suvanto: Tekniikan fysiikka 1.
Lähiopetus
Tenttien ajankohta sovitaan opintojakson alussa.
Suomi
30.08.2021 - 17.12.2021
Opintojakson laajuus 5 op vastaa noin 135 h opiskelijan työmäärää.
19.03.2021 - 12.09.2021
Opetus jakaantuu tasaisesti syyslukukaudelle.
Syyslukukausi 2021. Oppimisympäristöinä Moodle-työtila ja Adobe Connect -virtuaaliluokka. Opetus järjestetään arki-iltaisin klo 17:15 alkaen.
Itsenäinen suoritus (arvioitavat tehtävät ja verkkotentit) on mahdollinen.
Arviointi perustuu noin 50 % palautettaviin harjoitustehtäviin ja 50 % kokeisiin. Arviointiasteikko 0 - 5.
Minna Korhonen
0 - 50
Rakennusmestarikoulutus
H-5
ArvosanaArvosanan kuvaus, kun arvioidaan teknisten järjestelmien ja työmenetelmien osaamista, töiden johdonmukaista tekemistä, teoreettisia tietoja ja raportointitaitojaTyydyttävä (1)Opiskelija tekee opintojakson tavoitteiden mukaiset oppimistehtävät ohjaajan opastuksella. Tulokset ja tekemisen laatu täyttävät vain työlle asetetut minimivaatimukset. Tulosten raportoinnissa on asiavirheitä ja kielellisiä puutteita. Opiskelija kuvaa tekemistään lähinnä arkikielen käsittein. Ajankäyttö on hallitsematonta.Tyydyttävä (2)Opiskelija tekee opintojakson tavoitteiden mukaiset oppimistehtävät osittain itsenäisesti. Tulokset ja tekemisen laatu ylittävät työlle asetetut minimivaatimukset. Tulosten raportoinnissa on jonkin verran asiavirheitä ja kielellisiä puutteita. Opiskelija pyrkii kuvaamaan tekemistään ammattikielen käsittein. Ajankäyttö on suunnittelematonta.Hyvä (3)Opiskelija tekee opintojakson tavoiteiden mukaiset oppimistehtävät itsenäisesti. Tulokset ja tekeminen ovat pääosin laadukasta. Tulosten raportointi on lähes virheetöntä ja hyvää ammatti- ja asiakieltä. Ajankäyttö on hallinnassa.Hyvä (4)Opiskelija tekee opintojakson tavoitteiden mukaiset oppimistehtävät itsenäisesti. Tulokset ja tekeminen ovat laadukasta. Tulosten raportointi on asioita perustelevaa ja hyvää ammatti- ja asiakieltä. Ajankäyttö on hallinnassa.Kiitettävä (5)Opiskelija tekee opintojakson tavoitteiden mukaiset oppimistehtävät omatoimisesti ja itsenäisesti. Tulokset ja tekeminen ovat korkealaatuisia. Tulosten raportointi on asioita perustelevaa ja arvioivaa virheetöntä ammatti- ja asiakieltä. Ajankäyttö on suunnitelmallista.