oppitunnit laboratorioharjoitukset itsenäinen tiedonhaku ja etätyönteko pienryhmässä ongelmien ratkaisu ja testaus
Toni Westerlund
kurssikansiossa moodlessa on osa aineistosta ESP32 prosessorin käyttöohjeet ja aineistot Arduino IDE työkaluohjelmalla kehitetään ja testataan c-kieliset ohjelmat ESP32 ssa internetissä on komponenttien valmistajien tekemät tekniset käyttöohjeet poikkeustilanteiden käsittely prosessorilla ( laitekeskeytykset HW sekä ohjelman suorittamisesta tulevat poikkeustilanteet ) virransäästöominaisuuksien käyttö ESP32 ssa ( sleep , deep-sleep ) oppikirja : Digitaalielektroniikka , Peruspiireistä sulautettuihin järjestelmiin . Timo Haiko . ISBN 978-952-63-0272-0 Kolbanin ESP32 kirja materiaali verkossa
Lähiopetus
koetta ei ole eikä sen uusintamahdollisuutta
Suomi
11.01.2022 - 29.04.2022
01.10.2021 - 04.01.2022
osaa suunnitella ja toteuttaa toimivan ESP32 prosessorialustan antureineen ja toimilaitteineen ( laitesuunnittelu HW ) laitteen HW ja c-kielisen ohjelman SW avulla ratkaisee teknisen ongelman ja osaa dokumentoida käytetyn tekniikan ja raportoida tehdyt työt
kevät 2022 , laboratorio B149 , sekä laboratorio B220 , Rovaniemi
kirjalliset raportit ja dokumentit , sekä suunnitellun prosessorijärjestelmän toimivuus . 1 Opiskelija tekee oppimistehtävät ohjaajan opastuksella. Tulokset ja tekemisen laatu täyttävät vain työlle asetetut minimivaatimukset. Tulosten raportoinnissa on asiavirheitä ja kielellisiä puutteita. Opiskelija kuvaa tekemistään lähinnä arkikielen käsittein. Ajankäyttö on hallitsematonta. 2 Opiskelija tekee oppimistehtävät osittain itsenäisesti. Tulokset ja tekemisen laatu ylittävät työlle asetetutminimivaatimukset. Tulosten raportoinnissa on jonkin verran asiavirheitä ja kielellisiä puutteita. Opiskelija pyrkii kuitenkin kuvaamaan tekemistään ammattikielen käsittein. Ajankäyttö on suunnittelematonta. 3 Opiskelija tekee oppimistehtävät itsenäisesti. Tulokset ja tekeminen ovat pääosin laadukasta. Tulosten raportointi on lähes virheetöntä ja hyvää ammatti- ja asiakieltä. Ajankäyttö on hallinnassa. 4 Opiskelija tekee oppimistehtävät itsenäisesti. Tulokset ja tekeminen ovat laadukasta. Tulosten raportointi on asioita perustelevaa ja hyvää ammatti- ja asiakieltä. Ajankäyttö on hallinnassa. 5 Opiskelija tekee oppimistehtävät omatoimisesti ja itsenäisesti. Tulokset ja tekeminen ovat korkealaatuisia. Tulosten raportointi on asioita perustelevaa ja arvioivaa virheetöntä ammatti- ja asiakieltä. Ajankäyttö on suunnitelmallista.
Toni Westerlund
Osaa ratkaista ongelman suunnittelemalla ESP32 laitealustan ja c-kielisellä ohjelmoimalla sen ,
tietää laitesuunnittelun ja ohjelman kehitystyövaiheet,
osaa noudattaa hyviä ohjelmointitapoja.
Tieto- ja viestintätekniikan koulutus
H-5
Opiskelija tekee oppimistehtävät ohjaajan opastuksella. Tulokset ja tekemisen laatu täyttävät vain työlle asetetut minimivaatimukset. Tulosten raportoinnissa on asiavirheitä ja kielellisiä puutteita. Opiskelija kuvaa tekemistään lähinnä arkikielen käsittein. Ajankäyttö on hallitsematonta.
Opiskelija tekee oppimistehtävät itsenäisesti. Tulokset ja tekeminen ovat pääosin laadukasta. Tulosten raportointi on lähes virheetöntä ja hyvää ammatti- ja asiakieltä. Ajankäyttö on hallinnassa.
Opiskelija tekee oppimistehtävät omatoimisesti ja itsenäisesti. Tulokset ja tekeminen ovat korkealaatuisia. Tulosten raportointi on asioita perustelevaa ja arvioivaa virheetöntä ammatti- ja asiakieltä. Ajankäyttö on suunnitelmallista.