•     Pelimoottorit: Unreal Enginen perusteet R504TL90-3008 01.08.2022-31.12.2022  5 op +-
    Osaamistavoitteet
    Opiskelija osaa määritellä pelimoottorin keskeiset toimintaperiaatteet ja käyttää pelimoottoria toteuttaessaan toimintoja virtuaalimailmaan. Opiskelija osaa hyödyntää dokumentaatioita monipuolisesti ja osaa luoda virtuaalimaailmaan tai peliin toiminnallisuuksia.
    Sisältö
    - Unreal Enginen ominaisuudet ja hyödyt
    - Pelimekaniikan toteuttaminen Blueprinteillä
    - Käyttäjän interaktiot ja niiden käsittely Blueprinteillä
    - HUD/UI-ohjelmointi
    - Kenttäsuunnittelutyökalujen käyttäminen
    - AI ja reitinhakualgoritmit
    - Yksinkertaiset NPC-hahmot
    - Pelianimaatioiden käyttöönotto Unreal Enginessä

    Vastuuhenkilö

    Petri Hannula

    Toteutustapa

    Lähiopetus

    Opetuskieli

    Suomi

    Ajoitus

    01.08.2022 - 31.12.2022

    Ilmoittautumisaika

    15.08.2022 - 01.09.2022

    Opettaja

    Petri Hannula

    Paikkoja

    0 - 60

    Koulutusohjelma

    Tieto- ja viestintätekniikan koulutus

    Arviointitavat

    H-5