•     Peliohjelmoinnin perusteet T42T190OJ-3001 26.09.2022-16.10.2022  5 op  (TA42T21K) +-
    Osaamistavoitteet
    Osaat suunnitella ja toteuttaa 3D pelin pelimoottorin avulla. Osaat tuottaa ja muokata 3D-grafiikkaa ja animaatiota AR sovelluksiin.
    Lähtötaso ja sidonnaisuudet muihin opintojaksoihin
    Osallistuminen edellyttää Olio-ohjelmoinnin osaamista (Esimerkiksi hyväksytyt suoritukset opintojaksoilta olio-ohjelmointi 1 ja 2)
    Sisältö
    - Pelimoottorin perusteet (Unity)
    - 3D -grafiikka ja animaatio AR sovelluksissa
    - Peliohjelmoinnin perusteet C# -kielellä
    Arviointikriteerit
    Arviointikriteeri - arvosana 1
    Tyydyttävä 1
    Tiedät mitä tarkoitetaan peliohjelmoinnilla ja tunnistat peliohjelmoinnissa tarvittavat välineet ja menetelmät

    Tyydyttävä 2
    Osaat muokata esimerkkien avulla yksinkertaisia pelin osia
    Arviointikriteeri - arvosana 3
    Hyvä 3
    Osaat toteuttaa annettujen määritysten mukaisen peliohjelman toiminnallisuuden.

    Hyvä 4
    Osaat toteuttaa yksinkertaisen pelin annettujen määritysten ja esimerkkien perusteella
    Arviointikriteeri - arvosana 5
    Kiitettävä 5
    Osaat itsenäisesti suunnitella ja toteuttaa toimivan pelin vaatimusten mukaisesti

    Vastuuhenkilö

    Ani Ruusila

    Toteutustapa

    Etäopetus

    Opetuskieli

    Englanti

    Ajoitus

    26.09.2022 - 16.10.2022

    Ilmoittautumisaika

    14.03.2022 - 19.09.2022

    Ryhmä
    • TA42T21K
    Opettaja

    Ani Ruusila

    Paikkoja

    10 - 40

    Koulutusohjelma

    Tietojenkäsittelyn koulutus

    Virtuaaliosuus

    5 op

    Arviointitavat

    H-5