•     Liiketoiminnan pelillistäminen T42T193OJ-3001 01.08.2022-31.12.2022  5 op  (TA42T21K) +-
    Osaamistavoitteet
    Ymmärrät pelillistämisen peruskäsitteitä, menetelmiä ja sen soveltamista liiketoimin. Osaat suunnitella ja toteuttaa liiketoimintaa pelillistävän sovelluksen
    Lähtötaso ja sidonnaisuudet muihin opintojaksoihin
    Osallistuminen edellyttää olio-ohjelmointi/ohjelmointitaitoja tai vähintään AR/VR-osaamista
    Sisältö
    Aiemmin hankittua osaamista sovelletaan projektissa, jossa pelillistetään liiketoimintaan liittyvää toimintaa (esimerkiksi markkinointikampanja).

    - Pellistämisen periaatteet, käytännöt ja menetelmät
    - Toteutetaan jokin liiketoiminnan pelillistämisprojekti soveltamalla aikaisemmin opittuja ohjelmointitaitoja
    - Sovelletaan projektinhallinnan teoriaa.
    Arviointikriteerit
    Arviointikriteeri - arvosana 1
    Tyydyttävä 1
    Osaat suunnitella pelillistämistä hyödyntävän projektin

    Tyydyttävä 2
    Osaat toteuttaa pelillistämisen vaatimia osia osana projektitiimiä.
    Arviointikriteeri - arvosana 3
    Hyvä 3
    Osaat suunnitella ja toteuttaa liiketoimintaa pelillistävän sovelluksen ohjatusti

    Hyvä 4
    Osaat suunnitella ja toteuttaa liiketoimintaa pelillistävän sovelluksen itsenäisesti
    Arviointikriteeri - arvosana 5
    Kiitettävä 5
    Osaat itsenäisesti suunnitella ja toteuttaa monipuolisen liiketoimintaa pelillistävän sovelluksen.

    Vastuuhenkilö

    Pia Keränen

    Toteutustapa

    Etäopetus

    Opetuskieli

    Englanti

    Ajoitus

    01.08.2022 - 31.12.2022

    Ilmoittautumisaika

    14.03.2022 - 01.08.2022

    Ryhmä
    • TA42T21K
    Opettaja

    Pia Keränen

    Paikkoja

    1 - 40

    Koulutusohjelma

    Tietojenkäsittelyn koulutus

    Virtuaaliosuus

    5 op

    Arviointitavat

    H-5